6 λόγοι που μπλοκάρουν τον μεταβολισμό

Facebook Twitter Email

Εάν δε μπορούμε να χάσουμε αυτά τα δύο ενοχλητικά κιλάκια πριν τις γιορτές πρέπει να ανοίξουμε τον φάκελο “μεταβολισμό”.

metabolism

Ladies, ο μεταβολισμός είναι το σύστημα του οργανισμού που μετατρέπει τις θερμίδες σε ενέργεια.
Και ναι, επίσης δεν είναι μεγάλη αλήθεια ότι υπάρχουν διάφοροι λόγοι που συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του όπως για παράδειγμα η κληρονομικότητα, το φύλο και η ηλικία.

Ο λόγος όμως για τον οποίο δεν μπορείς να χάσεις αυτά τα δύο ενοχλητικά κιλάκια πριν τις γιορτές μπορεί να οφείλεται σε μία σειρά από δικά σου σφάλματα που τον κρατούν τεμπέλη και οδηγούν στη συσσώρευση λίπους στη σιλουέτα.

Οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι. Οι κυριότεροι όμως είναι οι παρακάτω.

1. Παραλείπεις το πρωινό
Mπορεί να μην προλαβαίνεις όπως σου αρέσει να δικαιολογείς τον εαυτό σου, όμως το πρωινό είναι πολύ σημαντικό για τη διατροφή σου κι αυτό γιατί κατά τη διάρκεια του ύπνου ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Το πρωινό είναι λοιπόν αυτό που ξυπνά το μεταβολισμό σου και βάζει τα θεμέλια για μία μέρα γεμάτη ενέργεια.

Le Blog tip!

Aπέφυγε την υπερβολική ζάχαρη στο πρωινό σου και επέλεξε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που θα σου δώσουν ενέργεια χωρίς να σου προσθέσουν βάρος.

2. Καταναλώνεις πολλούς επεξεργασμένους υδρογονάνθρακες όπως αλεύρι και ζάχαρη. Είναι νόστιμοι πειρασμοί που ικανοποιούν τη λιγούρα όμως οι επεξεργασμένοι υδρογονάνθρακες είναι ύπουλοι εχθροί. Επειδή είναι εύκολοι στην πέψη, ο οργανισμός καταναλώνει λιγότερη ενέργεια για τους διαλύσει συσσωρεύοντας βάρος. Αντίθετα οι υδρογονάνθρακες που βρίσκονται σε φρούτα και λαχανικά, βοηθούν τον οργανισμό να δουλέψει περισσότερο αυξάνοντας τον μεταβολισμό και βοηθώντας τη γραμμούλα της ζυγαριάς να πέσει λίγο πιο κάτω…

3. Δεν τρως αρκετά
Είναι αλήθεια. Χρειάζεσαι θερμίδες για να κάνεις ένα γερό boost στο μεταβολισμό σου και να χάσεις βάρος. Κι αυτό γιατί όταν δεν τρως σωστά (όχι υπερβολικά) ο οργανισμός σου επιβραδύνει τη διαδικασία του μεταβολισμού αφού δεν έχει πια ενέργεια στην μπαταρία. Ο υποσιτισμός δεν θα σε βοηθήσει. Μόνο τα μικρά, συχνά γεύματα.

4 Δεν γυμνάζεσαι με τον σωστό τρόπο
Εάν έχεις βάλει στη ζωή σου την άσκηση είσαι στο σωστό δρόμο. Προσπάθησε απλά να κάνεις εναλλαγές στον τρόπο άσκησης επιλέγοντας ή συνδυάζοντας διαφορετικές μεθόδους.

5 Καταναλώνεις συχνά αλκοόλ

‘Ενα ποτήρι κόκκινο κρασί δεν κάνει κακό, το δεύτερο όμως κόκτέιλ αρχίζει να είναι πρόβλημα. Κι αυτό γιατί μόλις το αλκοόλ μπει στον οργανισμό, εμποδίζει την ταχύτητα καύσης λίπους του σώματος και επιβραδύνει το μεταβολισμό σου.

Le Blog tip!

Τώρα τις γιορτές προσοχή με το αλκοόλ. Βάζουν κιλά σε χρόνο d.t

6 Δεν κοιμάσαι αρκετά
Το σώμα μας χρειάζεται ποιοτικό ύπνο για να γεμίσει ξανά τις μπαταρίες του. Aντίθετα, η έλλειψη ύπνου σκοτώνει τον μεταβολισμό. Χωρίς επαρκή ύπνο ο οργανισμός δεν παράγει λεπτίνη, μία ουσία που δίνει σήμα στον εγκέφαλό δημιουργώντας ένα αίσθημα κορεσμού. Ως αποτέλεσμα ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Ένας ακόμα εχθρός του μεταβολισμού μας είναι το στρες και όλες γνωρίζουμε ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε μία αγχωτική εβδομάδα και τελικά σε μερικά παραπάνω κιλάκια.…

This works!

Το πράσινο τσάι είναι από τα πιο δυναμικά φυσικά συστατικά που ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου. Προσπάθησε να το βάλεις στην καθημερινή σου διατροφή. Εάν δεν το συμπαθείς ως ρόφημα μπορείς να το λάβεις σε αναβράζοντα δισκοία XS Green Tea με γεύση ροδάκινο από την Power Health (στα φαρμακεία).

xs_green_tea

Ακόμα, εάν θες να μειώσεις το στρες στη ζωή σου και να βελτιώσεις την ποιότητα του ύπνου σου δοκίμασε φυσικούς τρόπους όπως τη γιόγκα ή το Res­cue Night από τα ανθοϊάματα Bach (στα φαρμακεία).

power-bach-rescue-sleep-spray-7ml-500x500

 

 

 

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


2 + = 7