Οι καλύτερες καμπάνιες μόδας για τη σεζόν Α/Κ 2016

Facebook Twitter Email

Η Μαρία Παλαιολόγου διαλέγει τις πιο arty καμπάνιες των οίκων μόδας που δημιούργησαν ήδη το σχετικό buzz.

Γενικό συμπέρασμα.
Είσαι 60’s, 70’s, 80’s ‘η 90’s; Διάλεξε καμπάνια να σου πω με ποια δεκαετία φλερτάρει το στυλ σου.

O cre­ative direc­tor του οίκου Bal­main Olivier Rouste­ing επιστρατεύει την Παλιά Φρουρά του mod­el­ling βλ. Naomi, Cindy και Clau­dia με νοσταλγία για το 90’s glam­our η οποία σαφώς ταιριάζει γάντι στο look&feel των ρούχων. Παρόλα αυτά η 50χρονη πια Cindy δήλωσε πρόσφατα στον τύπο ότι βγαίνει επίσημα στη σύνταξη και ότι δεν πρόκειται να εργαστεί ξανά ως μανεκέν γιατί δεν έχει να αποδείξει πια τίποτα σε κανένα.

Balmain_campaign_2016_6

Εμπνευσμένη από τη Γερμανική 80’s ποπ κουλτούρα, ο Glen Luchford φωτογραφίζει την κολεξιόν του οίκου Gucci στους δρόμους του Βερολίνου με pet ένα παγώνι.

img-042

Η Phoebe Philo από τον οίκο Celine κάνει ξανά την έκπληξη. Μετά την περσινή παρουσία της 81χρονης συγγραφέως Joan Did­ion ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, επιλέγει λιγότερα διάσημα μοντέλα που γεμίζουν εικόνες που θυμίζουν την πρωτόγονη εκδοχή του προγράμματος σχεδιασμού “paint” της Microsoft.

summer2016_campaign_landscape_3

Eάν έχετε δει την cult 80’s ταινία Mad Max τότε θα καταλάβετε γιατί η Abbey Lee Ker­shaw ποζάρει σε μία μάντρα αυτοκινήτων στην έρημο της Αριζόνα για τον Kenzo.

CB363D08505603008ACC442AC4229AC1

Η σκληρή ταινία του Larry Clark “Kids” είναι μία 90’s ταινία που σε ευαισθητοποιεί μπαμ και κάτω για τον ιό του AIDS. H φετινή κολεξιόν της  GUESS Orig­i­nals σε συνεργασία με τον hip hop καλλιτέχνη A$AP Rocky βασίζεται στην αισθητική της, προσφέροντας polaroid μόδας με άφθονο teen spirit.

AAP-Rocky-Partners-with-Guess-Originals-for-Their-Debut-Collection

Rock ψυχή. Ο οίκος Saint Lau­rent και ο Hedi Sli­man δημιουργεί σε ασπρόμαυρο φιλμ ένα μικρό grunge ποίημα, με πινελιές από το indie κύμα των 90’s.

saint-laurent-ss-2016-hedi-slimane-arcstreet-01

Τα 60’s κάπως διαφορετικά. Ο pop artist Jeremy Scott βλέπει τη 60’s γραμμή του οίκου Moschino για τη σεζόν Α/Κ 2016 σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων με πολύχρωμες βούρτσες.

MOSCHINO_SS2016_M2

Οι καμπάνιες είναι μακράν μία από τις γρήγορες ματιές στα trends της εποχής.

Καλό απόγευμα!

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


1 + = 8