Μπορούμε να χάσουμε βάρος χωρίς δίαιτα; Part 2

Facebook Twitter Email

O Γεώργιος Γερόπουλος μας δίνει μερικές ακόμη συμβουλές που αφορούν την απώλεια και διατήρηση βάρους χωρίς δίαιτα.

tumblr_mwkznah8IV1r4arimo1_1280

Παίζουμε τώρα με το δύσκολο κομμάτι. Την θέληση.

1ον) Απορρίπτουμε τους μεγάλους στόχους. Γιατί οι στόχοι μπαίνουν για να κατακτιούνται. Και αν πιάνουμε τους στόχους στις δίαιτες, μετά ησυχάζουμε και ξανακυλάμε στα παλιά μας κιλά.

Έτσι στοχεύουμε σε μικρές συνεχόμενες νίκες. Πως γίνεται αυτό; Με κόλπα, μικρά τρικ που σκαρώνουμε, τα οποία μακροχρόνια μας γίνονται συνήθεια.

Μειώνουμε «ελαφρώς» τις μερίδες.

α) Βράζουμε μόνο όσα μακαρόνια χωράνε μεταξύ δείκτη και αντίχειρα. Αν δεν χορτάσουμε σιγά μην καθίσουμε να ξαναβράσουμε.

β) Αγοράζουμε μικρά μπριζολάκια και τα καταψύχουμε σε σακουλάκια ένα-ένα. Ψήνουμε και τρώμε κάθε φορά το ένα από αυτά.

γ) Στις σαλάτες βάζουμε μία κουταλιά λάδι με το κουτάλι. Όχι με το μάτι. Ξίδι ή λεμόνι όσο μπορούμε να αντέξουμε.

δ) Πετάμε το 1/3 της σοκολατίνας (ή όποιου γλυκού) στα σκουπίδια, αμέσως μόλις την/το αγοράσουμε και απολαμβάνουμε ηδονικά τα 2/3 χωρίς ενδοιασμούς.

ε) Κόβουμε ένα ψωμάκι του τοστ στη μέση, βάζουμε το μισό τυρί και κάνουμε μισό τοστ. Το τρώμε αργά πίνοντας πολύ ανθρακούχο νερό ή κόκα κόλα light. (ανεξήγητο, αλλά ή κόλα light έχει μία θερμίδα ανά ποτήρι λιγότερη από τη zero).

στ) Δεν αγοράζουμε τροφή από έξω. Ποτέ. Μόνο μαγειρεύουμε. Εξαιρείται το σουβλάκι, (το ένα και μοναδικό) το οποίο μπορούμε να παραγγείλουμε με στεγνή (αλάδωτη) πίτα, καλαμάκι κοτόπουλο και μόνο με ντομάτα. Το οποίο δεν τρώμε κοντά στο σουβλατζίδικο, αλλά στο σπίτι με πολύ απολαυστική αυτοσυγκέντρωση και ίσως με καυτερή μουστάρδα. Φροντίζουμε να μην έχουμε γλυκιά μουστάρδα στο ψυγείο.

Αν έχουμε σύντροφο δυσκολεύουν λίγο τα πράγματα ή τον βάζουμε στο ίδιο λούκι. Ή τον εκμεταλλευόμαστε και τον αφήνουμε να τρώει επιπλέον το 1/3 της τροφής που θέλουμε να αποφύγουμε. Η μεγάλη δυσκολία είναι όταν βγαίνουμε έξω για φαγητό. Αλλά και τότε υπάρχουν λύσεις. Προφασιζόμαστε πως πάσχουμε από οισοφαγική παλινδρόμηση και ζητάμε από το γκαρσόνι να μας αδειάσει το μισό φαγητό πριν αρχίσουμε να τρώμε.

Κοινό μυστικό. Όλα αυτά δεν τα κάνουμε για να χάσουμε βάρος. Μόνο για ευεξία. Αλλά ξέρουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι όντως θα χάσουμε.

Μαγειρεύουμε τα πάντα. Ακόμα και πατάτες τηγανητές. Αλλά λίγες.

Δεν μπερδεύουμε τροφές μεταξύ τους.
Ότι τρώμε το συνοδεύουμε μόνο με σαλάτα. Αν θέλουμε να φάμε ψωμί, το τρώμε μόνο του με σαλάτα. Σαν γεύμα.

Σε όλα τα σούπερ μάρκετ πια βρίσκουμε μικρά μπουτάκια κοτόπουλου. Μικρές «σαλάτες». Μικρά γιαούρτια. Μικρά φρούτα. Μα ποιοι τα αγοράζουν αυτά; Εμείς.

Βασικό ρόλο σε όλα όσα σας έγραψα πιο πάνω παίζει η γυμναστική. Γιατί σε πολλές περιπτώσεις μας κόβει την όρεξη, αλλά για αυτά τα κόλπα θα σας γράψω στο επόμενο άρθρο.

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


6 + 8 =