Δεν έχουν όλα τα live των brands την ίδια αξία

Facebook Twitter Email

Τόσο πολλά live, τόσο λίγο νόημα. Διάλεξα για εσάς εκείνα τα brands που τίμησαν το κοινό τους.

Είναι ηθικό σφάλμα που εν μέσω πανδημίας, τα μεγάλα brands, να προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν την κρίση για να “πουλήσουν” τα προϊόντα τους. Προσωπικά προσπερνώ με θυμό ορισμένα ηχηρά ονόματα, το τμήμα mar­ket­ing των οποίων με βομβαρδίζει με live βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα για το πως θα χρησιμοποιήσω ή ποια προϊόντα τους χρειάζομαι τώρα, που απλά μαζεύω το κουράγιο μου για αντέξω την τελική ευθεία της καραντίνας.

Αντίθετα, χειροκροτώ την προσπάθεια όσων brands που αποφάσισαν να επικοινωνήσουν με το κοινό τους πιο ουσιαστικά, παρέχοντάς του ιδέες για δημιουργία, ενημέρωση σε τομείς που δεν αφορούν αφορούν απαραίτητα το αντικείμενο της πώλησης ακόμα και έγκυρη ενημέρωση για την προστασία από την νόσο covid-19.

Η ομορφιά είναι μαζί σου σε αυτό

Ο Γιώργο Κορρές και με προσωπική του ανάρτηση στα social media της Kor­res Nat­ural Prod­ucts εξέφρασε την απόφαση του brand να μην αναπαράγει post­ing γύρω από τα προϊόντα και το αντικείμενο της εταιρείας αλλά να υποστηρίξει ηθικά όλους εμάς με τη δημοσίευση βίντεο γύρω από την άσκηση, τις εναλλακτικές θεραπείες, τη μαγειρική, ακόμα και την ιστορία. Στα social της Kor­res θα βρεις experts και μια μεγάλη γκάμα θεμάτων να κάνουν live ομιλίες εξαιρετικά ενδιαφέρουσες.

Η social media στρατηγική σε της Kor­res είναι για βράβευση.

Screen Shot 2020-04-11 at 1.10.13 PM

Στο insta­gram account του Alexan­der McQueen αποφάσισαν να σου βάλουν ένα δημιουργικό project: Zωγραφίζεις το Rose Dress και στέλνεις τη φωτογραφία του σκίτσου σου στην εταιρεία. Εκείνη θα βραβεύσει τους καλύτερους.

Screen Shot 2020-04-11 at 1.09.10 PM

Η Chloe είναι φίλη σου

Ο οίκος μόδας Chloe δεν σε αρχίζει στο ανελέητο post­ing γύρω από τα προϊόντα του αλλά οργανώνει διαδικτυακά πάρτι με διάσημες Dj’s αλλά και βίντεο όπως το Chloe Voices όπου γυναίκες της τέχνης απαντούν στις ερωτήσεις σου.

Screen Shot 2020-04-11 at 1.11.13 PM

 Screen Shot 2020-04-11 at 1.11.41 PM

O οίκος Gucci είναι Down to Earth

Ο οίκος μόδας Gucci, γνωστός για το από άλλο πλανήτη κόσμο του,  έχει εδώ και αρκετό καιρό σταματήσει στα social media την παραγωγή post που αφορούν τις καμπάνιες και τις κολεξιόν του. Ποστάρει ξεκάθαρα τις οδηγίες του Διεθνού Οργανισμού Υγείας για την αντιμετώπιση του COVID19.

Screen Shot 2020-04-11 at 1.18.01 PM

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


+ 5 = 9