Post-gym smoothie με πράσινα λαχανικά και φρούτα

Facebook Twitter Email

Μήπως ένα από τα πράγματα που υποσχέθηκες φέτος στον εαυτό σου είναι να βελτιώσεις τη διατροφή σου;

O παρακάτω πράσινος χυμός είναι νόστιμος και απολαυστικός και θα σε βοηθήσει να μείνεις πιστή στο στόχο σου. Περιέχει πράσινα λαχανικά, πλούσια σε μέταλλα και φρούτα με βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, τα οποία χρειάζεται ο οργανισμός σου για να είναι fit και η επιδερμίδα σου για να δείχνει λαμπερή.

Ακόμα, το smoothie που είδα στο minimalistbaker.com είναι ιδανικό για ένα σνακ μετά το γυμναστήριο γιατί χαρίζει ενέργεια και αίσθημα ευεξίας.

HEALTHY-Blood-Orange-Green-SMOOTHIE-The-perfect-way-to-start-the-day-vegan-smoothie-glutenfree-greensmoothie

Θα χρειαστείς για 2 ποτήρια:

1 μικρή μπανάνα από το ψυγείο (καθαρισμένη)

3/4 κούπας (120g) από παγωμένο χυμό ανανά (ή λίγη παραπάνω μπανάνα)

Xυμό από 2 πορτοκάλια σαγκουίνι (1÷4 κούπας ή 120 ml)

3/4 κούπας (180ml) γάλα καρύδας

2–3 κουταλιές χυμού λάιμ (30−45 ml)

2 χούφτες από σπανάκι και κέιλ (λαχανίδα) (εάν είναι βιολογικά ακόμα καλύτερα)

Εκτέλεση: Βάλτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν ένα κρεμώδες ομοιογενές μείγμα. Για να πήξει προσθέστε παγάκια. Προσθέστε μπανάνα για να γίνει πιο γλυκός και χυμό λάιμ για να γίνει λίγο πιο ξυνός.

Μπορεί να παραμείνει στο ψυγείο για 2 ημέρες.

Διατροφικά χαρακτηριστικά

Θερμίδες: 165

Λιπαρά 5g

Kορεσμένο λίπος 4.3g

Yδανάνθρακες 31.8g

Zάκχαρα 17.8

Νάτριο 3 g

Πρωτείνη 3.3 g

Κατάλληλος ακόμα και για vegan

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


5 + 8 =