Miso: το νέο superfood που θωρακίζει τον οργανισμό

Facebook Twitter Email

 Έχει υφή βούτυρου και αλμυρή γεύση και το συναντάμε στην Ασιατική μαγειρική. Πρόσφατα προστέθηκε στη λίστα με τα superfoods.

To Μiso έχει τη μορφή σόγιας και το βρίσκει κάνεις σε διάφορα χρώματα όπως λευκό, κόκκινο και καφέ με μικρές διαφοροποιήσεις στη υφή και τη γεύση.

Το μεγάλο του όφελος σύμφωνα με τους διατροφολόγους όπως η Lisa Guy ND είναι ο σημαντικός ρόλος που παίζει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και πεπτικού συστήματος αφού είναι μία πλούσια πηγή πρωτεϊνών και βιταμίνης Β. Ακόμα, σύμφωνα με μελέτες, η κατανάλωση miso μπορεί να μειώσει την πιθανότητα εμφάνισης διαφόρων μορφών καρκίνου και καρδιολογικών νοσημάτων ενώ είναι ένα πρώτης τάξεως φάρμακο για γυναίκες με συμπτώματα εμμηνόπαυσης όπως εξάψεις κτλ.

H χρήση του: Το miso διατηρείται στο ψυγείο. Προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού σε σούπες, σος, σαλάτες ή πουρέ.

Info: Το miso χρησιμοποιείται στην αρχαία Κίνα από τον 4o αιώνα Π.Χ

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


+ 2 = 6