*Mindfulness* για να διατηρήσεις το βάρος σου στις διακοπές

Facebook Twitter Email

Φύγε για διακοπές και επέστρεψε χωρίς περιττά κιλά χρησιμοποιώντας τη δύναμη του μυαλού σου.

“Δεν υπάρχει τέλος στην επιθυμία. Η αίσθηση εσωτερικής πληρότητας είναι ο μόνος δρόμος για την ευτυχία. Για αυτό το λόγο αναζητήστε την εσωτερική πληρότητα.” Swami Sivananda (Ινδός πνευματικός ηγέτης).

aunaturel

 

Οι μέρες των διακοπών είναι η περίοδος που συνήθως αναζητούμε ένα τρόπο για να γεμίσουμε το άδειο δοχείο μέσα μας.

Με εικόνες, εμπειρίες και επιθυμίες. Μέσα σε αυτά είναι και η διατροφή.

Η χαλάρωση των μέτρων φέρνει τις ακόρεστες διατροφικές επιθυμίες σε πρώτο πλάνο κι έτσι αναφερόμαστε για την πιο επικίνδυνη περίοδο για να προσθέσουμε περιττό βάρος.

Σίγουρα, ο κυριότερος εχθρός της σιλουέτας δεν είναι η λαχταριστή κουζίνα του προορισμού όπου απολαμβάνουμε το θέρος ή τα κανονικά γεύματα αλλά κάτι πιο συγκεκριμένο: τα ατέλειωτα τσιμπολογήματα.

Το πρόβλημα αρχίζει να αντιμετωπίζεται από τη στιγμή που -συνειδητά- θα πιάσεις τον εαυτό σου να παλεύει διαρκώς με ένα  αίσθημα λιγούρας.

Η *Μind­ful­ness* τεχνική που πραγματικά βοηθά.

* Αρχικά, συνειδητοποίησε, ότι πρόκειται για λιγούρα. Όχι για πραγματική πείνα. Kλείσε για λίγο τα μάτια και σκέψου “Κοίτα μέσα σου τώρα. Αυτή είναι μία ακόμη επιθυμία για τροφή.”

*Χρησιμοποίησε την αναπνοή σου. Πάρε, βαθιές αναπνοές και γέμισε το κενό που αφήνει η επιθυμία αυτή με οξυγόνο.

* Πέρασε πάνω από το “κύμα της επιθυμίας”. Σκέψου ότι η είναι σαν το κύμα, όπως θα έρθει έτσι θα φύγει.

* Τράβηξε την σκέψη σου μακριά από αυτή. Πως; Μίλησε, κινήσου, ασκήσου. Κολύμπησε.

*Να είσαι υπομονετική με τον εαυτό σου. Δεν είναι πάντα εύκολο να αντισταθείς. Κάνε όμως μικρά, σταθερά βήματα μέχρι να μάθεις στο μυαλό σου ότι εσύ ορίζεις την ισορροπία της διατροφής σου.

 

Αγάπησε το σώμα σου. Φρόντισέ το. Καλές βουτιές

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


3 + = 10