#healthy swaps

Facebook Twitter Email

Μικρές, healthy αλλαγές στη διατροφή, μεγάλη διαφορά στη σιλουέτα σου.

healthy-swaps

Σκέψου ότι η στιγμή που κάτι σε σπρώχνει προς το βαζάκι της nutella είναι καθοριστική. Είναι η στιγμή της επιλογής ανάμεσα στην υπερβολική δόση ζάχαρης, που εκείνη τη στιγμή χρειάζεσαι μάλλον για λόγους συναισθηματικούς (ok απόλυτα λογικό) και μια low calo­ries, υγιεινή επιλογή που θα ωφελήσει τον οργανισμό σου.

Σημείωσε μάλιστα ότι ακόμα περισσότερες αλλαγές, τις οποίες προτείνουν οι διατροφολόγοι, όχι μόνο θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις ή να χάσεις κιλάκια αλλά θα σου προσφέρουν κι ένα αίσθημα ευεξίας.

Αντικατέστησε

Ζάχαρη  = Φρούτα εποχής. Περιέχουν ζάχαρη τόση ώστε να νικήσουν την επιθυμία σου για γλυκό. ‘Εχουν όμως και βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες που χρειάζεσαι για να έχεις όμορφο δέρμα.

tumblr_mmn70aAVwZ1rv5qh4o1_500

 150919153848-01-popular-fruits-apples-super-169

Ψωμί = Μπανάνες. ‘Εχουν λιγότερες θερμίδες, δεν περιέχουν γλουτένη η οποία έχει τόσο κατηγορηθεί. Αντίθετα είναι πλούσιες σε κάλιο. Τέλος μειώνουν την πείνα αφού δημιουργούν ένα αίσθημα κορεσμού. Αναζητήστε συνταγές για ψωμί μπανάνας www.epicurious.com

151005_FOOD_bread-knead-or-no-knead.jpg.CROP.promo-xlarge2

2015_07_29_smoothie-bowl_9999_53smoothie-bowl-how-to1359820

Βούτυρο= Αβοκάντο. Λιγότερη χοληστερίνη, πιο δυνατή καρδιά! Αναζητήστε σχετικές συνταγές.

butter

avocado-chopped

Αλάτι = Πράσινα λαχανικά. Εάν θέλεις κάτι αλμυρό φτιάξε μία πράσινη σαλάτα. Το μαγνήσιο και το μαγγάνιο που περιέχει για παράδειγμα το μαρούλι, βοηθά σημαντικά στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

h

Book-Green-Leafy-Veggetables

Γάλα = Γάλα καρύδας. Θεωρείται ιδανικό υποκατάστατο του ζωικού γάλακτος. Δεν περιέχει λακτόζη και έχει λίγες θερμίδες.

gala_697446755

113522011_0_640x640

Αγαπάμε healthy swaps!

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


3 + = 8