Fitness walking: Χάστε βάρος με το περπάτημα

Facebook Twitter Email

Το απλό περπάτημα μπορεί να μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τη γραμμή μας. Απλά θέλει σύστημα!

Σύμφωνα με τη Therese Iknoian συγγραφέα του “Fit­ness Walk­ing” 30 λεπτά περπάτημα για τέσσερεις φορές τη εβδομάδα μας βοηθά να διατηρήσουμε τη γραμμή σας ενώ κάνει πολύ καλό στην υγεία μας.

Το περπάτημα στη φύση είναι η καλύτερη άσκηση η οποία είναι εντελώς free! To περπάτημα δουλεύει όλους τους μυς του σώματος, ανεβάζει τους χτύπους της καρδιάς, σας βοηθά να κάψετε θερμίδες ευχάριστα.

Η Therese Iknoian συμβουλεύει:

Φάση 1: Περπατήστε 20 με 30 λεπτά τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Διάρκεια: Περίπου 4 εβδομάδες.

Τι θα κερδίσετε: Μειώνετε το στρες, κοιμάστε καλύτερα, έχετε καλύτερη διάθεση.

Πως να το κάνετε: Περπατήστε μία απόσταση των 30 λεπτών

Tip: Περπατήστε με ρυθμό κάπως έντονο σαν να είστε αργοπορημένη στο ραντεβού σας.

 

Φάση 2: Αυξήστε τη διάρκεια και της βόλτας σας και βρείτε έναν συγκεκριμένο ρυθμό.

Διάρκεια: 4 με 8 εβδομάδες

Τι θα κερδίσετε: Ανεβαίνει κατά πολύ η ενέργειά σας και νιώθετε πιο fit.

Πως να το κάνετε: Πηγαίνετε τουλάχιστον μία μέρα την εβδομάδα μία βόλτα που να διαρκεί από 45 έως 60 λεπτά.

Tip: Περπατήστε ελαφρώς με πολύ πιο γρήγορα δηλαδή βήματα.

 

Φάση 3: Κρατήστε το στόχο σας και την αντοχή σας.

Τι θα κερδίσετε: Έλεγχος ή χάσιμο βάρους. Καλύτερη υγεία της καρδιάς.

Πως να το κάνετε: Περπατήστε για 30 λεπτά την ημέρα 5 με 6 φορές την εβδομάδα προσθέτοντας μία ακόμα βόλτα ακόμα μεγαλύτερης διάρκειας. Μία φορά την εβδομάδα, ανεβάστε και λίγο τους ρυθμούς με τρέξιμο βάζοντας ένα στόχο– σημάδι όπως το τέλος του δρόμου ή την πλατεία. Κατά τη διάρκεια του περπατήματος ανεβάστε τους ρυθμούς με αυτό τον τρόπο από 4 έως 8 φορές κάθε φορά.

Tip: Επιλέξτε πιο ανηφορικούς δρόμους, την άμμο ή το χωματόδρομο. Λυγίστε και τα χέρια σας περίπου 90 μοίρες. Κάντε μικρότερα πιο δυναμικά βήματα.

 

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


+ 6 = 11