6 αιτίες που μπορεί να σε παχαίνουν (και που ποτέ δεν είχες σκεφτεί)

Facebook Twitter Email

 Η Twi­light Zone της ζυγαριάς.

Ο δείκτης της ζυγαριάς κουνήθηκε ελαφρώς προς τα πάνω ενώ εσύ υποστηρίζεις ότι η διατροφή σου και το lifestyle σου παραμένουν σταθερά.

tumblr_inline_ndvezdzNxE1r4j8j1

Δες τι βρήκαμε σε έρευνες.

1. Βασίζεσαι πολύ στις “υγιεινές” τροφές. Σύμφωνα με την Jour­nal of mar­ket­ing research, όσοι βασίζουν τον έλεγχο βάρους στις υποτιθέμενες υγιεινές τροφές και σνακ, έχουν την τάση να επαναπαύονται, να ασκούνται λιγότερο και να τρώνε περισσότερα. Βασικό λοιπόν. Τα λεγόμενα fit­ness κουτιά στο σούπερ μάρκετ δεν είναι υποκατάστατο της άσκησης. Καμιά φορά έχουν και “κρυφή” ζάχαρη που σε παχαίνει.

2. Η non stop χρήση του ίντερνετ. Κάποια στιγμή το i-pad πρέπει να κλείνει γιατί ω, ναι παχαίνει. Οι έρευνες λένε πως εάν είσαι κολλημένη στις smart συσκευές σου τότε είναι πολύ πιθανό να κάνεις λάθη όπως: δεν πας στο γυμναστήριο γιατί η οθόνη είναι πιο γλυκιά, όπως και το cup cake που λίγο-λίγο τελικά το εξαφάνισες. Οκ, το ίντερνετ είναι χαλαρωτικό και διασκεδαστικό όμως προσπάθησε να αποφύγεις τους ταυτόχρονους γευστικούς πειρασμούς, να μειώσεις το χρόνο παραμονής στο FB και να πας επιτέλους για ύπνο μία νορμάλ ώρα.

3. Ο μεταχειρισμένος καπνός. ‘Ερευνες απέδειξαν ότι ακόμα και εάν δεν είσαι καπνιστής, αλλά παθητικός (ζεις ή βρίσκεσαι κοντά σε καπνιστή) έχεις πιθανότητες να αυξήσεις το βάρος σου, καθώς η ουσίες του καπνού θα επηρεάσουν τα κύτταρά σου και ο μεταβολισμός σου θα γίνει πιο αργός (σε αντίθεση με τους καπνιστές που πιστεύουν ότι το κάπνισμα κάνει πιο σβέλτο το μεταβολισμό τους… λέμε τώρα).

4. Σου λείπει η βιταμίνη D. Βάλε στη διατροφή σου περισσότερο ασβέστιο. Εάν το στομάχι σου δεν αντέχει το γάλα δοκίμασε το γάλα σόγιας. Η D είναι η βιταμίνη που κάνει καλό στα κόκαλα και σε βοηθά να διατηρήσεις το βάρος σου.

5. Περιστοιχίζεσαι από οπαδούς του junk food. Σύντροφος ή συγκάτοικος που τρώει ό,τι να’ ναι και χωρίς πρόγραμμα. Μπορεί ο ύποπτος να είναι και συνάδελφος που μόλις νιώσει πείνα σε παροτρύνει να κάνετε break με μία αμφιλεγόμενης προέλευσης τυρόπιτα, κρουασάν ή deliv­ery. Αγαπημένοι μα –ίσως– κακή επιρροή για το βάρος σου. Κράτησε τη δική σου γραμμή σταθερά και δυνατά. Μπορείς.

6. Οι εκπομπές μαγειρικής και οι συνταγές στο pin­ter­est. Ε;; Κι όμως. Διαβάζουμε ότι σύμφωνα με έρευνα του Αpetite όσοι παρακολουθούν τα πολύ-όμορφα-για-να-είναι αληθινά πιάτα στα social media και τα TV show μαγειρικής έχουν την τάση να παίρνουν κιλά.

Λέμε τώρα.

Μερικά πάντως ακούγονται απόλυτα λογικά.

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


6 + 6 =