Χάστε βάρος τρώγοντας φρούτα

Facebook Twitter Email

Όλες οι πρόσφατες διατροφικές έρευνες είναι απόλυτες. Τα ώριμα φρούτα όταν καταναλώνονται ωμά και χωρίς να συνδυάζονται με άλλες τροφές, βοηθούν τον οργανισμό μας να χάσει βάρος.

Από τον Γεώργιο Γερόπουλο

tumblr_myfb40jghm1rl7l9ko1_400

Όσα φρούτα και να καταναλώσουμε μέσα στη μέρα, αν δεν τα «συνοδέψουμε» με άλλες τροφές, αλλά παίξουν τον ρόλο των ενδιάμεσων σνακ στη διατροφή μας, θα συμβάλουν στην απώλεια βάρους.

Δηλαδή, αν σε εκείνη την ύπουλη πείνα που μας πιάνει κατά τις 10:00 με 10:30 δε φάμε παγωτό στις διακοπές ή το γλυκάκι που έφερε η εορτάζουσα στο γραφείο, ή την πεντανόστιμη τυρόπιτα του Μαμ — Μαμ, αλλά καταναλώσουμε τέσσερα βερίκοκα ή μία μπανάνα, ή δύο μεγάλους γερμάδες, ή μία μεγάλη φέτα πεπόνι, ή δύο μήλα αν έχει αρχίσει να φεύγει το καλοκαίρι, το σίγουρο είναι πως άμεσα, δηλαδή εντός 7 ημερών θα δούμε πολύ μικρότερα νούμερα να αναγράφονται στο καντράν της ζυγαριάς.

Τέλος πια με τον μύθο πως τα φρούτα έχουν θερμίδες και ζάχαρη. Όλοι οι παγκοσμίου φήμης διαιτολόγοι «μασάνε» τα λόγια τους σχετικά με το αν οι θερμίδες παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση του βάρους. Όλες οι έρευνες είναι πλέον σαφείς. Οι 200 θερμίδες μιας μπανάνας μεταβολίζονται πλήρως από τον οργανισμό μας και χρησιμοποιούνται άμεσα για τις ενεργειακές μας ανάγκες. Δηλαδή «καίγονται». Ενώ από τις 100 θερμίδες ενός βιομηχανικού μπισκότου είναι ζήτημα αν μεταβολίζουμε τις 20. Οι 80 αποθηκεύονται με τη μορφή λίπους γιατί περιέχουν ουσίες που δεν τις αναγνωρίζει το έντερό μας και τις φυλάει για να δει μήπως καταφέρει να τις χρησιμοποιήσει σε ώρα ανάγκης.

Το αποτέλεσμα είναι να νιώθουμε πεινασμένες μετά από 10 λεπτά αφού φάγαμε το μπισκότο, ενώ με την μπανάνα θα πεινάσουμε τουλάχιστον 45 λεπτά μετά την κατάποση. Ο πλήρης μεταβολισμός των φρούτων είναι και η αιτία για την οποία μας κόβουν την όρεξη. Τα δε σάκχαρα που περιέχουν είναι απολύτως αναγνωρίσιμα από τον οργανισμό μας και βραδείας αποδέσμευσης. Επίσης τα φρούτα μας εφοδιάζουν με φιλτραρισμένο νερό πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία γιατί η σύνθεση τους αποτελείται κατά 70% από νερό. Άρα μας καλύπτουν και στην τάση που έχουμε να μην θέλουμε να πιούμε νερό. Ακόμα τα φρούτα επειδή περιέχουν κυρίως αντιοξειδωτικές ουσίες βοηθούν στη λάμψη του δέρματος, την αντιγήρανση, αλλά και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Εν τάχει:

  • Περιέχουν απλά, μεταβολίσιμα σάκχαρα που ο οργανισμός γνωρίζει πως να τα χρησιμοποιήσει.
  • Διαθέτουν όλες τις βιταμίνες που χρειαζόμαστε, σε δόσεις που δεν βλάπτουν τον οργανισμό μας.
  • Είναι η κύρια φυσική πηγή αντιοξειδωτικών, γι’ αυτό και αποτρέπουν τη δημιουργία ελεύθερων ριζών οι οποίες προκαλούν τη γήρανση της επιδερμίδας.
  • Είναι πλούσια σε υδατοδιαλυτές ίνες απαραίτητες για τη καλή λειτουργία του εντέρου.
  • Μας μειώνουν το αίσθημα της πείνας ενώ μπορούμε να φάμε όσα θέλουμε, όποτε θέλουμε.

Ιδανική λοιπόν επιλογή και για σνακ παραλίας.
Καλή συνέχεια!

 

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


5 + 4 =