Πως μπορούμε να σταματήσουμε το τσιμπολόγημα

Facebook Twitter Email

Ο Γεώργιος Γερόπουλος έχει πολύ χρηστικά tips για να σταματήσουμε επιτέλους το τσμιμπολόγημα και να επαναφέρουμε πιο εύκολα το δείκτη της ζυγαριάς εκεί που πρέπει.

eroticgrotesquenonsense,mansfield,photography-c0dd24a9d511de83e8f25d105a2ad6e8_h

Γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να πεις όχι σε έναν γευστικό πειρασμό, που λέγεται σοκολατάκι ενώ έχει πάει απόγευμα. Παρ’ όλα αυτά αν εφαρμόσουμε ορισμένα έξυπνα τρικ ίσως μπορέσουμε να αντισταθούμε.

1) Εχουμε πάντα μαζί μας ένα μήλο ή μια μπανάνα, τα οποία τρώμε όταν έχουμε φτάσει στα όριά μας από πείνα, λιγούρα ή διάθεση για γλυκό.

2) Την μπανάνα (που μία μικρή έχει περίπου 120 θερμίδες) μπορούμε να τη φάμε και μισή μισή. Και οικονομία θα κάνουμε και μισές θερμίδες θα προσλάβουμε. Πρώτα λοιπόν τη μισή μπανάνα και σε δύο ώρες την άλλη μισή.

3) Αν τη φάμε ολόκληρη θα προσλάβουμε όλες μαζί τις θερμίδες, ενώ δεν τις χρειαζόμαστε και σε δύο ώρες που θα ξαναπεινάσουμε έτσι κι αλλιώς, κινδυνεύουμε να υποκύψουμε σε πιο παχυντικούς πειρασμούς.

4) Το φρούτο μας δε το τρώμε λες και θα μας το πάρουν απ’ το χέρι. Το μασάμε αργά, ολίγον βαριεστημένα και μ’ αυτό το τρόπο βοηθάμε ακόμα πιο πολύ το συκώτι μας να μεταβολίσει και να το μετατρέψει σε χρήσιμη ενέργεια όπως πρέπει.

5) Εχουμε πάντα δίπλα μας ένα ωραίο παγουράκι/θερμός με δροσερό νεράκι. Μία γουλιά νερό σε κάθε λιγούρα που νοιώθουμε θα μας κάνει να ξεχαστούμε. Το νερό μπορεί ακίνδυνα να αντικατασταθεί με πράσινο τσάι –χωρίς ζάχαρη εννοείται.

6) Για όσες δεν μας αρέσει το σκέτο πράσινο τσάι γιατί μυρίζει σαν χορταράκι του Θεού, ευτυχώς υπάρχουν τα Yogi Tea. Eίναι μείγματα διαφόρων βοτάνων για αυτό και έχουν ωραίο άρωμα και γεύση. Ειδικά η γεύση Detox” γλυκίζει λίγο λόγω της γλυκόριζας και της κανέλας, χωρίς όμως να έχει ζάχαρη. Δεν προκαλούν αϋπνίες γιατί οι περισσότερες γεύσεις –εκτός από το Black Tsai– δεν περιέχουν διεγερτικά βότανα.

7) Αν είμαστε κολλημένες με τον καφέ μπορούμε πάντα να έχουμε ένα θερμός δίπλα μας με latte cof­fee σκέτο, χωρίς ζάχαρη. Προσοχή όμως να είναι με γάλα σόγιας ή αμυγδάλου κατά προτίμηση χωρίς γλυκαντικό σιρόπι. Συνήθως είναι γάλατα υπόγλυκα με ελάχιστη προσθήκη σιροπιού από ταπιόκα ή αγαύη. Οπως και να είναι πάντως, τα προτιμούμε γιατί είναι εύπεπτα, θρεπτικά και έχουν πολύ λίγες θερμίδες. (50 kcal / 100 γρ. αυτά με το σιρόπι).

8) Προσπαθούμε συνεχώς να κάνουμε κάτι. Αν είμαστε στη δουλειά γινόμαστε υπερπαραγωγικές, αν είμαστε σπίτι κάνουμε δουλειές. Οταν τεμπελιάζουμε το μυαλό μας τριγυρνάει στο φαγητό.

9) Αν παρ’ όλα αυτά δεν «ξεκολάει» η σκέψη μας από τα γλυκάκια που έφερε εκείνος ο νόστιμος που έχει γενέθλια στο διπλανό γραφείο, υποκύπτουμε στον πειρασμό, αλλά τρώμε το μισό, το άλλο μισό το μοιραζόμαστε μαζί του, για να του πιάσουμε και την κουβέντα.

10) Τρώμε μία κανονική μερίδα φαγητού, όσο είναι δυνατόν την ίδια ώρα κάθε μέρα. Η κανονική μερίδα δεν είναι ούτε σαν του μπετατζή (ένα βουνό μακαρόνια σε βαθύ πιάτο) ούτε τύπου μεζές σε μικρό πιατάκι. Νορμάλ, σαν τη μερίδα εστιατορίου μείον το ένα τρίτο.

11) Τρώμε καθημερινά πράσινες σαλάτες και με το φαγητό αλλά και σκέτες. Ενα αγγούρι κομμένο απ’ το σπίτι σε ταπεράκι και μας ενυδατώνει και μας γλυτώνει από πολλά τσιμπολογήματα.

12) Αν μας αρέσει το ψωμί, προσπαθούμε να μη το τρώμε μαζί με το φαγητό αλλά να το φυλάμε για τις ώρες της λιγούρας. Μικρές μπουκίτσες σκέτο ψωμί και μας τονώνουν και δεν παχαίνουν, αρκεί να μην συνδυάζονται με άλλες τροφές.

Και μια ερώτηση για το τέλος…

Γιατί δε θέλουμε να φάμε το γλυκάκι που έφερε ο/η συνάδελφος στο γραφείο;

1ον) Γιατί κάνουμε detox. Δηλαδή τηρούμε ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης και απώλειας βάρους. Εχουμε όμως στο νου πως μετά τη δίαιτα θα ορμήξουμε σε κάθε γλυκό που θα βρεθεί μπροστά μας.

2ον) Γιατί έχουμε βγάλει από τη διατροφή μας κάποιες τροφές που μας κάνουν κακό. Σε αυτή τη περίπτωση δεν τίθεται θέμα πειρασμού αλλά άποψης.

3ον) Γιατί θέλουμε να χάσουμε βάρος, για να βγούμε πιο αδύνατες στη παραλία, γιατί «ξεφύγαμε» λίγο τελευταία, γιατί θέλουμε να ξαναβάλουμε το περσινό σόρτς χωρίς να μας σφίγγει.

Και οι τρείς λόγοι είναι σημαντικοί. Αν θέσουμε ως στόχο κάποιον από τους τρείς, θα κόψουμε το τσιμπολόγημα εύκολα.

Καλό καλοκαίρι

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


+ 5 = 8