Οι κομψές του φθινοπώρου

Facebook Twitter Email

Έχουμε μπροστά μας δύο μήνες ηλιοφάνειας. Άρα τα ρούχα μας θα συνεχίσουν να είναι λιγοστά. Από την άλλη έχουμε τρελή όρεξη για φαγητό λόγω της επιστροφής στους έντονους καθημερινούς ρυθμούς. Τι κάνουμε λοιπόν για να παραμείνουμε κομψές;

Από τον Γεώργιο Γερόπουλο.

bike-car-fashion-girl-street-Favim.com-334245

Την απάντηση την ξέρουμε. Επιστρέφουμε στο γυμναστήριο. Είναι όμως τόσο ισχυρό κίνητρο τα ευρώ που θα πληρώσουμε για την εγγραφή, ώστε να τηρήσουμε κάποιο σταθερό πρόγραμμα; Μήπως θα πρέπει να «βοηθήσουμε» το έργο του γυμναστή – γυμνάστριας με κάποιες επιπλέον δραστηριότητες και ποιες μπορεί να είναι αυτές;

1η: Κινούμαστε πρόθυμα με το παραμικρό. Θέλει ο φίλος μας γάλα και έχει τελειώσει. «Πεταγόμαστε» με τα πόδια μέχρι την ΕΒΓΑ για να το αγοράσουμε. «Τρέχουμε» μέχρι το φωτοτυπικό του γραφείου για να πάρουμε τα αντίγραφα. Τα δικά μας αλλά και των συναδέλφων. «Πηγαίνουμε» εμείς στα γραφεία των άλλων ακόμα κι αν είναι μικρότεροι από εμάς. Γενικά είμαστε αεικίνητες.

2η: Καταργούμε το αυτοκίνητο και ειδικά το μηχανάκι. Πηγαίνουμε παντού με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και με τα πόδια. Με το αυτοκίνητο μπορεί να κάνουμε και πέντε βήματα λόγω του ότι συνήθως παρκάρουμε μακριά. Με το μηχανάκι σταματάμε κάθε μας κίνηση γιατί βρίσκουμε θέση εντελώς μπροστά μας.

3η: Αγοράζουμε ποδήλατο. Μετά τη δουλειά μπορούμε να ποδηλατήσουμε πλέον σχεδόν παντού. Οι κίνδυνοι έχουν σχετικά περιοριστεί γιατί οι οδηγοί αυτοκινήτων έχουν αρχίσει να προσέχουν τους ποδηλάτες. Τα ποδήλατα έχουν νορμάλ τιμές, ακόμα και κάποια «καλά» μοντέλα και οι μαγαζάτορες τα προσφέρουν με πολλές τραπεζικές δόσεις. Είναι απίστευτο το πόσες ενδορφίνες παράγει το σώμα μας μετά από μία ώρα ποδηλασία. Εγώ πάντως μετά κοιμάμαι σαν πουλάκι. Χώρια τα σούπερ ρούχα και ποδηλατικά αξεσουάρ που έχουν τρελό ενδιαφέρον.

4η: Αγοράζουμε i-pod. Mετά τη δουλειά μπορούμε να τρέξουμε παντού ακόμα και γύρω από το τετράγωνο του σπιτιού μας. Το i-pod μας βοηθάει να συγκεντρωνόμαστε και να κάνουμε μεγαλύτερη προσπάθεια λόγω των πολλών μουσικών επιλογών που μπορούμε να «κατεβάσουμε». Επίσης, τα τελευταίας γενιάς i-pod διαθέτουν και GPS οπότε κατεβάζοντας κάποια από τις δεκάδες εφαρμογές run­ning που υπάρχουν στο διαδίκτυο μπορούμε να μετράμε με ακρίβεια τις επιδόσεις μας. Αν διαθέτουμε smart phone δεν χρειάζεται να αγοράσουμε τίποτα. Γράψτε τις απορίες σας και το e-mail σας στα σχόλια του Le Blog και θα λάβετε προσωπικά τις απαντήσεις επί παντός σχετικού. (Τα καινούργια run­ning ρούχα και παπούτσια των NIKE και ADIDAS δεν «παίζονται»).

5η: Κοιμόμαστε οκτώ με δέκα ώρες χωρίς τύψεις. Και αυτό αρχικά το κάνουμε γιατί κατά την διάρκεια του ύπνου δεν τρώμε. Επίσης όταν ξυπνάμε «καίμε» πλήρως το πρωινό μας ακόμα κι αν αυτό αποτελείται από τρεις φρυγανιές με βούτυρο και μέλι, μια μπανάνα και φυσικό χυμό πορτοκάλι. Όλες οι έρευνες πλέον μιλούν μετά βεβαιότατος ότι ο καλός ύπνος ρυθμίζει αλάνθαστα τον μεταβολισμό.

Καλό φθινόπωρο με επιπλέον μπάνια στα θαλάσσια πέριξ, καλές βόλτες, τρελούς ύπνους και πολύ…χμμμμ. Σας φιλώ.

 

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


2 + = 6