Πρακτικές οδηγίες για διαλογισμό

Facebook Twitter Email

Στο παρακάτω σκίτσο θα βρείτε απλές οδηγίες για διαλογισμό.

Δέκα λεπτά διαλογισμού την ημέρα κάνουν το γιατρό πέρα.
Μπορεί να σας φαίνεται πολύ “Eat Pray Love” όμως ο διαλογισμός μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση του άγχους και την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού. Γνωρίζουμε πια και στο Δυτικό κόσμο ότι η άσκηση αυτοσυγκέντρωσης έχει πολλά και σημαντικά οφέλη όπως ξεκούραση του μυαλού και του σώματος, μείωση του καθημερινού στρες και της κορτιζόλης (ορμόνη του στρες). Ακόμα αποτελεί μια εξαιρετική πρακτική για να δώσετε την ευκαιρία στο σώμα σας να αναπνεύσει σωστά, κατεβάζοντας τους ρυθμούς και κάνοντας καλό στη λειτουργία της καρδιάς.

Γι’ αυτό…

Κάθισε σε ένα μέρος που έχει απόλυτη ησυχία αναπαυτικά,

Νιώσε το “βάρος” του αέρα γύρω σου,

συγκεντρώσου και νιώσε την επιφάνεια της επιδερμίδας σου,

τώρα μια μαγική γόμα σβήνει αυτή την επιφάνεια,

είσαι ένα μαζί με το σύμπαν.

ΟΜMM..

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


+ 4 = 5