Απλή άσκηση διαλογισμού

Facebook Twitter Email

Ο διαλογισμός χαλαρώνει το σώμα και αδειάζει το μυαλό από τις αρνητικές σκέψεις.

tumblr_mr7w7j6rnF1r4j1uqo1_1280

Ο διαλογισμός λειτουργεί.

Είναι ότι και η προσευχή για την κάθε θρησκεία ξεχωριστά: η συνάντηση με τον βαθύτερο εαυτό, ένα θείο σημείο που μόλις το συναντήσεις νιώθεις πιο ελαφρύς.

1. Καθίστε σταυροπόδι στο πάτωμα με ίσια την πλάτη.

2. Κλείστε τα μάτια ή αφήστε τα ανοιχτά, αν το προτιμάτε.

3. Εισπνεύστε και εκπνεύστε, ομαλά και βαθιά, πέντε φορές.

4. Συνεχίστε να αναπνέετε ομαλά ενώ εστιάζετε τη σκέψη σας σε ένα μάντρα, την αναπνοή σας ή στις σκέψεις σας που περνάνε.

5.. Μη στέκεστε σε συγκεκριμένες σκέψεις, αφήνετέ τις να έρχονται και να φεύγουν.

6. Αναπνεύστε αργά και ήρεμα και επιστρέψτε στο μυαλό και το σώμα σας να χαλαρώσουν εντελώς.

7. Εστιάστε την προσοχή σας εσωτερικά. Αν κάτι αποσπά την προσοχή σας, δοκιμάστε να κλείσετε τα μάτια.

8. Μετά από λίγο, προσπαθήστε να αναπνέετε βαθύτερα.

9. Για να τελειώστε το διαλογισμό, ανοίξτε σιγά σιγά τα μάτια σας αν ήταν κλειστά και ξεκουραστείτε για λίγα λεπτά.

Επιπλέον…

Να θυμάστε να αναπνέετε από τη μύτη γεμίζοντας το διάφραγμα και να εκπνέεται αργά.

Το περιβάλλον, δηλαδή η ησυχία, ένα αρωματικό κερί λεβάντας και λίγη zen μουσική παίζουν το ρόλο τους.

Πιο σημαντικό όμως ρόλο παίζει η διάθεση να αποβάλλετε τις τοξικές σκέψεις από το μυαλό σας.

Οι οδηγίες διαλογισμού είναι από το βιβλίο Αγιουβέρδα Συμβουλές και Μυστικά, Gopi War­rier, Dr. Har­ish Verma & Karen Sul­li­van, Εκδόσεις Κλειδάριθμος.

 

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


7 + = 16