Ασκήσεις yoga για χαλάρωση

Facebook Twitter Email

Τέσσερις ασκήσεις yoga για να διώξουμε το στρες της ημέρας.

Πρέπει να παραδεχτώ ότι η yoga είναι ο μόνος τύπος άσκησης που προσφέρει ηρεμία και σε βοηθά να αναπνεύσεις καλύτερα.

Οι κινήσεις από το site της Martha Stew­art για yoga στο σπίτι είναι όντως πολύ καλές και χαλαρωτικές.

 Διπλώστε το σώμα σας
Η άσκηση αυτή στρετσάρει τη μέση και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Σταθείτε με τους ώμους και τα πόδια στο ίδιο άνοιγμα. Πάρτε εισπνοή και σκύψτε σιγά σιγά στέλνοντας το κεφάλι προς τα κάτω. Πατήστε καλά με τις πέλματά σας το πάτωμα και πάρτε 3–5 καλές αναπνοές. Ανεβείτε σπόνδυλο-σπόνδυλο. Επαναλάβετε τρεις φορές.

ασκήσεις yoga

Γέφυρα
Ξαπλώστε ανάσκελα με τις παλάμες σας κάτω και τα πόδια σας σε μια μικρή διάταση. Εισπνεύστε και σηκώστε τους γοφούς σας όπως στη φωτογραφία σχηματίζοντας μία γέφυρα. Σταθείτε στο σημείο αυτό για 30 δευτερόλεπτα και αναπνεύστε. Χαμηλώστε μαλακά το σώμα σας πίσω στο πάτωμα. Επαναλάβετε δύο με τρεις φορές.

ασκήσεις yoga

 

‘Αροτρο
Αυτή η άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία του σώματος. Ξαπλώστε με τα χέρια και τις παλάμες στο πάτωμα και τα πόδια σας διπλωμένα. Αρχίστε σιγά-σιγά να σηκώνετε τα πόδια προς το κεφάλι σας, σηκώνετε τη μέση σας και φέρτε τα πίσω από το κεφάλι σας. Σταθείτε εκεί όσο αντέχετε. Πηγαίνετε τα πόδια σας ως εκεί που φτάνουν και μη πιέζετε τον εαυτό σας. Σταθείτε στο σημείο αυτό και πάρτε πέντε αναπνοές.

ασκήσεις yoga

Σωστή αναπνοή
Καθίστε σε μία καρέκλα ή στο πάτωμα και τοποθετήστε το ένα χέρι σας στο στήθος και το άλλο στη κοιλιά. Πάρτε εισπνοές από τη μύτη, γεμίζοντας σαν μπαλόνια αέρα την κοιλιά σας. Εκπνεύστε από τη μύτη αδειάζοντας το μπαλόνι σιγά-σιγά. Επαναλάβετε δέκα φορές.

ασκήσεις yoga

Well­ness tip: Την τελευταία άσκηση θα σας συμβούλευα να την επαναλαμβάνεται μέσα στη ημέρα σε ένα ήσυχο σημείο όσες φορές νιώθετε έντονη την πίεση του άγχους.

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


+ 3 = 9