Ασκήσεις stretching στο γραφείο

Facebook Twitter Email

Ασκήσεις stretch­ing για όσες περνούν πολλές ώρες στην καρέκλα του γραφείου.

Οι ώρες που περνάτε ακλόνητες πάνω από το PC σας ευθύνονται για τους ενοχλητικούς πόνους στον αυχένα, τη μέση και το θώρακα. Με άλλα λόγια κυρίες μου, η καθιστική ζωή έχει τίμημα.

Το πρόβλημα σύμφωνα με τους ειδικούς είναι η στάση όσο και ο χρόνος που μένετε στην ίδια θέση. Το ιδανικό –λένε– είναι να σηκώνεστε κάθε 2–3 λεπτά και εάν αυτό δεν είναι εφικτό κάθε 10′. Επιπλέον, για να αποφύγετε τις ολόθριες συνέπειες του com­puter vision syn­drome (ζαλάδες, τα βλέπω θολά κτλ) είναι να στρέφετε κάθε λίγο και λιγάκι το βλέμμα σας μακριά ώστε να το ξεκουράζετε.

Κι επειδή όποιος παθαίνει μαθαίνει (κομμάτι από το νόημα της ζωής) μοιράζομαι μαζί σας μερικές σωτήριες ασκήσεις stretching.

Μεταξύ μας, η ανάπαυλα και η γυμναστική τύπου yoga ή pilates είναι η καλύτερη πρόληψη σε τέτοιου είδους προβλήματα υγείας.

1. Ασκήσεις stretching.

47f2ab72b86c3ffb4ebe416a23962b2e

2. Φεύγεις από το γραφείο άρρωστη; Μπορεί να φταίει η στάση του σώματος, η καρέκλα ή το σημείο που είναι τοποθετημένο το PC σου. Κάνε ένα check!

Workstation-Ideal-Setup

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


5 + = 9