Διαγωνισμός της Shiseido για νέους δημιουργούς

Facebook Twitter Email

Η μάρκα Shi­seido γιορτάζει τα 140 χρόνια της με ένα διαγωνισμό τέχνης για νέους δημιουργούς.

Αν υπάρχει ένα τοπ 10 με τις μάρκες που έχουν τα ομορφότερα ads των τελευταίων 100 χρόνων, η Shi­seido είναι μέσα.

Όσες έχετε καλλιτεχνική φλέβα και εργάζεστε στους χώρους της τέχνης και της γραφιστικής αυτό πρέπει να είναι το επόμενο project σας. Το Shi­seido ART Con­test είναι ένας διαγωνισμός με pres­tige, ό,τι πρέπει για το βιογραφικό σας, ενώ υπάρχει και χρηματικό έπαθλο.

Διαβάζω στο δελτίο τύπου “Συνεχίζοντας το όραμα του πρώτου προέδρου της μάρκας, Shinzo Fukuhara , για την τέχνη και με αφορμή τον εορτασμό των 140 χρόνων, η Shi­seido παρουσιάζει το διαγωνισμό «Shi­seido ART Con­test» που σκοπό έχει να υποστηρίξει τους νέους καλλιτέχνες και δημιουργούς , οι οποίοι καλούνται μέσα από την τέχνη και τη δημιουργικότητα τους να αντικατοπτρίσουν τον μοναδικό κόσμο της Shi­seido, την ιδιαίτερη φιλοσοφία της, τις αξίες της, αλλά και την Ιαπωνική κουλτούρα. Πρόκειται για μία μεγάλη ευκαιρία για όσους θέλουν να εκφράσουν τη δημιουργικότητα και τις ιδέες τους.
Ο δημιουργός του οποίου το έργο θα αναδειχθεί πρώτο από την κριτική επιτροπή, θα ανακηρυχτεί νικητής και θα λάβει το πόσο των 3. 000€, ένα χρηματικό ποσό που θα λειτουργήσει ως αφετηρία προκειμένου ο νικητής να καταφέρει να είτε να προχωρήσει τις σπουδές του, είτε να τα χρησιμοποιήσει για να δημιουργήσει ένα καινούργιο έργο ή μια έκθεση πραγματοποιώντας το όνειρο του. Η Shi­seido ζητάει από τους καλλιτέχνες να εκφράσουν με μοναδικό και προσωπικό τρόπο τρεις έννοιες– κλειδιά που αποτελούν τη βάση της φιλοσοφίας της Shi­seido και της Ιαπωνικής κουλτούρας: Ομορφιά, «Omote­nashi», Δυϊσμός.
Οι δημιουργοί που θα λάβουν μέρος πρέπει να είναι ηλικίας 18 έως 30 και να είναι φοιτητές ή απόφοιτοι καλλιτεχνικής σχολής, ενώ οι τομείς δημιουργίας είναι η ζωγραφική, η φωτογραφία, τα comics, και η γραφιστική.”

H Shi­seido ως brand καλλυντικών διέπεται πραγματικά από την Ιαπωνική κουλτούρα και φιλοσοφίa. Μία βόλτα στον όμορφο κόσμο της και την ιστορία της αποτελεί πραγματικά έμπνευση για δημιουργία.

Τα παρακάτω adver­tis­ing prints είναι και η απόδειξη ότι η Shi­seido υποστηρίζει την τέχνη μόλις από το 1919, όταν άνοιξε τη Shi­seido Gallery. Το πάθος του γιου του ιδρυτή και πρώτου προέδρου, Shinzo Fukuhara, για δημιουργία και ομορφιά, τον οδήγησε να προσκαλέσει τους νέους καλλιτέχνες της εποχής να παρουσιάσουν στο χώρο αυτό τα έργα τους στο κοινό.

 

Cherry blos­som girls αρχίστε το brain­storm­ing!  Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


6 + = 11