Η καλύτερη καμπάνια αρώματος για το 2013

Facebook Twitter Email

Η καμπάνια του αρώματος Jour d’ Her­mès ήταν η καλύτερη dig­i­tal εμπειρία της χρονιάς.

Το Φεβρουάριο της χρονιάς που έφυγε, ο Her­mès, στήνει έναν μοναδικό ιστότοπο με αφορμή το λανσαρίσμα του νέο flo­ral αρώματος Jour d’Hermès, ένα ακόμα έργο τέχνης του διάσημου αρωματοποιού Jean-Claude Helena.

Το jourdhermes.com κέρδισε τις εντυπώσεις των μεγαλύτερων γυναικείων περιοδικών του πλανήτη και έλαβε διθυραμβικές κριτικές για την υψηλή του αισθητική, μία αισθητική που χαρακτηρίζει τη φιλοσοφία του οίκου. Και αυτό, γιατί εκτός από ένα site προώθησης του αρώματος υπήρξε ένα δρόμος σε ένα ειδυλλιακό πρωινό που σε καλεί να αδράξεις την ημέρα.

Αισιόδοξο, απαλό και φωτεινό…

ryan2

ryan4

18

ryan5

Φωτογραφικό έργο με τίτλο “The Promise of Down” του Ryan McGin­ley. Ο McGin­ley είναι Αμερικάνος 36χρονος φωτογράφος έργα του οποίου έχουν εκτεθεί στα μεγαλύτερα μουσεία της Νέας Υόρκης.

ryan7

ryan6

Το site του αρώματος Jour d’Hermès είναι διαδραστικό. Μία από τις δραστηριότητές του είναι να στείλετε στους φίλους σας επιστολές με γράμματα λουλουδιών.

92

Ακόμα δίνει τη δυνατότητα στο επισκέπτη να ανεβάσει φωτογραφίες από τα δικά του Jour d’Her­mès τοπία. Δείτε το video της καμπάνιας του αρώματος σκηνοθετημένο από τον Ryan McGin­ley και ζείτε όλη την εμπειρία του αρώματος εδώ

Δείτε ακόμα:



Leave a Reply


+ 7 = 10