Η καλύτερη καμπάνια αρώματος για το 2013
Η καμπάνια του αρώματος Jour d’ Hermès ήταν η καλύτερη digital εμπειρία της χρονιάς.
Το Φεβρουάριο της χρονιάς που έφυγε, ο Hermès, στήνει έναν μοναδικό ιστότοπο με αφορμή το λανσαρίσμα του νέο floral αρώματος Jour d’Hermès, ένα ακόμα έργο τέχνης του διάσημου αρωματοποιού Jean-Claude Helena.
Το jourdhermes.com κέρδισε τις εντυπώσεις των μεγαλύτερων γυναικείων περιοδικών του πλανήτη και έλαβε διθυραμβικές κριτικές για την υψηλή του αισθητική, μία αισθητική που χαρακτηρίζει τη φιλοσοφία του οίκου. Και αυτό, γιατί εκτός από ένα site προώθησης του αρώματος υπήρξε ένα δρόμος σε ένα ειδυλλιακό πρωινό που σε καλεί να αδράξεις την ημέρα.
Αισιόδοξο, απαλό και φωτεινό…
Φωτογραφικό έργο με τίτλο “The Promise of Down” του Ryan McGinley. Ο McGinley είναι Αμερικάνος 36χρονος φωτογράφος έργα του οποίου έχουν εκτεθεί στα μεγαλύτερα μουσεία της Νέας Υόρκης.
Το site του αρώματος Jour d’Hermès είναι διαδραστικό. Μία από τις δραστηριότητές του είναι να στείλετε στους φίλους σας επιστολές με γράμματα λουλουδιών.
Ακόμα δίνει τη δυνατότητα στο επισκέπτη να ανεβάσει φωτογραφίες από τα δικά του Jour d’Hermès τοπία. Δείτε το video της καμπάνιας του αρώματος σκηνοθετημένο από τον Ryan McGinley και ζείτε όλη την εμπειρία του αρώματος εδώ
Δείτε ακόμα:
Η Κύρια Τεπενδρή του Κωνσταντίνου Κακανιά επιστρέφ…
“Τι άρωμα φοράτε στο κρεβάτι;”. Μία ερώτ…
To beauty trend της Μiss μελαγχολία. Underline you…